There we go - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Carlijn Seben - WaarBenJij.nu There we go - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Carlijn Seben - WaarBenJij.nu

There we go

Door: Carlijn van Seben

Blijf op de hoogte en volg Carlijn

07 Juli 2014 | Sri Lanka, Kandy

Na een reis van 30 uur zonder een oog dicht te hebben gedaan, zijn we eindelijk op de locatie. We zijn kapot van onze veel te luxe vliegreis, het is ook wel vermoeiend om wijn te drinken, 3 films en series te kijken..
De reis vanaf de airport was wel het tegenovergestelde, eerst 3 uur wachten tot alle andere vrijwilligers ook waren aangekomen en vervolgens met 20 man in een busje zonder airco. Hoewel onze ogen dichtvielen en we weg glibberde in onze stoelen van het zweet keken we onze ogen uit. Wauw, wat een natuur en wat een bijzondere verhouding van 'rijk' en arm.
Na 3,5 uur bijna 20 aanrijdingen te hebben gehad, zijn we veilig aangekomen bij het hostel.
Een poging om sociaal te zijn met de 20 andere nederlanders en een paar buitenlanders mislukte. We waren te moe om ook nog maar 1 woord uit te brengen. Tijd voor bed.

• 07 Juli 2014 - 18:28

Eric:

Wat een luxe!

• 07 Juli 2014 - 18:41

Gabriella:

Aaaaah wat leuk, zo blijf ik op de hoogte :)

• 07 Juli 2014 - 19:03

Peterjan:

Jeetje wat fijn dat ik jullie zo op de voet kan volgen! Ik hoop dat jullie dagelijks wat posten want ik ben heel erg geintresseerd!!

• 07 Juli 2014 - 19:39

Fokje:

Wat een leuk verslag en wat geweldig dat wij op deze manier mee kunnen genieten! Ik ben ook fan van vele berichtjes.

• 07 Juli 2014 - 21:00

Paps:

Bijzonder en spannend verhaal Lijnie.
    Overweldigende indrukken de eerste dag al als ik het zo lees.
    Geniet ervan! Ik blijf je volgen!
    Liefs van je paps xxxxx

• 08 Juli 2014 - 13:03

Aimee:

Watleuk om op de hoogte te kunnen zijn van jullie avontuur. Een stevige reis achter de rug lees ik!!! Veel plezier en geniet. Tot horens. Aimee

Hilde:

Wat is het toch leuk om naar een ver oord af te reizen! De vliegreis met wijn en films en daarna in een hele andere wereld binnenkomen......Je verbazen en genieten!

• 09 Juli 2014 - 20:24

Hilde:

Sorry!!!!!!!durf al niet meer te reageren. Dacht dat het berichtje niet geplaatst werd. Drukte daarom nog maar een keer op de toets!

• 10 Juli 2014 - 11:19

Sindy:

Bijzonder om mee te mogen genieten. Backpacken is het allerleukste dat er is. Genie ervan en ik blijf je volgen.
    lieve groetjes XXXX